Weekdeal WOEF Boetiek Hondenwinkel Alarm Klok Super Korting!


Weekdeal WOEF Boetiek Hondenwinkel Happy Socks Sokken Kleding Beagle Hond Regen Herfst Poncho
🐶 Lekker warm de herfst beginnen!

Hoge kortingen op warme hondenjassen.

Zeer correcte klantenservice, mooie producten aan een goede prijs! Aanrader voor iedereen met honden!
Margriet van den Eijnden, Venlo (Nederland)

WOEF Boetiek Hondenwinkel Testimonial

Via mijn moeder gehoord over WOEF Boetiek, direct wat gekocht. Snelle en correcte communicatie en goede verzending naar Duitsland.
Erik Hüpsch, Keulen (Duitsland)

WOEF Boetiek Hondenwinkel Testimonial

Klantenservice

Heeft u vragen over WOEF Boetiek, onze producten, verzendkosten of retourbeleid? Graag beantwoorden wij op deze pagina al uw vragen. Staat er toch een vraag niet beantwoord bij? Neem contact met ons op via het contactformulier. Ons team staat 7 dagen per week klaar voor u.
OVER: Wie of wat is WOEF Boetiek?
Wij van WOEF Boetiek zijn zelf gepassioneerde hondenliefhebbers en weten precies wat uw trouwe viervoeter nodig heeft om samen met u een heerlijk leven te leiden. Wij bieden hondenproducten tegen een eerlijke prijs. Lees meer over ons hier.
BESTELLEN: Is bestellen bij WOEF Boetiek veilig?
Jazeker. WOEF Boetiek is een geregistreerd bedrijf volgens Belgische normen met ondernemingsnummer 0726.834.460. Daarnaast is onze website beveiligd middels een veilige SSL-verbinding. Zo weet u zeker dat uw gegevens veilig worden verwerkt.
BESTELLEN: Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt betalen met PayPal, maar ook via creditcard, of bankrekening. Voor Nederlandse klanten hebben wij iDeal - voor Belgische klanten een vlotte Bancontact-integratie met onze website.
BESTELLEN: Hoeveel zijn verzendkosten?
In veel gevallen kunt u zorgeloos van gratis verzendkosten genieten.

Nederland en België: Alle bestellingen gratis verzonden
Duitsland en Frankrijk: Bestellingen boven € 50 gratis, anders € 9,95
Spanje: Bestellingen onder € 50 verzonden voor € 12,95, boven € 50 voor € 2,95
BESTELLEN: Hoe lang is de verzendtijd?
Onder normale omstandigheden duurt het ongeveer 10-20 werkdagen voordat de bestelling bij u is, vanaf het moment dat u een verzendbevestiging in de mail krijgt. Dit is langer dan bij giganten als bol.com en Amazon. Dit komt doordat wij geen locale warenhuizen hebben, hier besparen wij flink op en hanteren daardoor een lagere prijs.
BESTELLEN: Wat als ik mijn bestelling niet op tijd krijg?
In de meeste gevallen zijn onze leveringen altijd op tijd. Toch kan het soms gebeuren dat er ergens een vertraging is, denk aan stakingen of feestdagen. Controleer de tracking link in uw verzendbevestiging in de mail voor de huidige status. Neem gerust contact met ons op, samen zullen wij kijken naar een oplossing!
BESTELLEN: Ik heb een deel van mijn bestelling binnen, waar blijft de rest?
Indien u meerdere producten besteld, kan het zijn dat u verschillende leveringen krijgt. Niet alleen is dit een feest om uit te pakken, ook scheelt dit vaak in verzendtijd. Wij verzenden dan ook direct wat onze leveranciers op voorraad hebben, zo hoeft u niet onnodig te wachten.
VERZENDING: Waar vind ik mijn tracking code terug?
Vanaf het moment dat uw bestelling is verzonden, wordt er automatisch een email verzonden. Dit is uw verzendbewijs. Hierin kan u de tracking code terugvinden. Via het internet kunt u zo steeds uw bestelling volgen. Let wel: Het kan 2 tot 4 werkdagen duren voordat de tracking geactiveerd is.
VERZENDING: Volgens mijn tracking is het pakket het land, maar ik heb nog niets?
Hoera! Uw bestelling is er bijna. Wanneer u het pakket online niet meer kunt opvolgen, kan dit zijn dat het in douaneproces is, of dat de locale courier de bestaande barcode heeft vervangen met een nieuwe. Onder normale omstandigheden mag u uw bestelling in een paar werkdagen verwachten. Lees hier meer over het douaneproces.
RETOUR: Ik ben toch niet tevreden met mijn aankoop, wat nu?
De meeste producten welke wij verkopen, zijn verbonden aan onze 14 dagen niet-goed-geld-terug garantie. Enkel gepersonaliseerde items kunnen niet geretourneerd worden. Neem contact met ons op via het retourformulier voor meer informatie.
RETOUR: Hoe stuur ik mijn producten retour?
Alle retouren dienen vooraf aangemeld te worden. Wanneer er een retourovereenkomst is gesloten, zal het pakket retour aan WOEF Boetiek worden verstuurd. Dit altijd op kosten van de koper. Een pakket dient altijd met online tracering verzonden te worden, anders kunnen wij deze niet aanvaarden. Raadpleeg het retourformulier voor meer informatie.
RETOUR: Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer er een retourovereenkomst is, zal de terugbetaling direct worden verwerkt. Heeft u per creditcard of bankoverschrijving (iDeal/Bancontact) betaald? Dan zal het geld terug op uw rekening staan in 4 tot 7 werkdagen. Betaalde u via PayPal? De transactie zal dan ongeveer 12 tot 15 werkdagen duren.
ANNULEREN: Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
In de meeste gevallen is het mogelijk een bestelling te annuleren binnen het uur na bestelling. Wij gaan namelijk direct aan de slag uw bestelling te verwerken. Eenmaal uw bestelling is verwerkt, is een annulatie niet meer mogelijk. Om een bestelling te annuleren neemt u contact met ons op via dit contactformulier.
ANNULEREN: Mijn bestelling is verzonden maar ik wil annuleren, wat nu?
Helaas is dit niet meer mogelijk. U kunt het product altijd retourneren, zorg er wel altijd voor dat u het product in ontvangst te nemen bij levering. Wanneer u dit niet doet, kunnen wij geen retourovereenkomst en terugbetaling opstarten. Voor meer informatie neemt u contact met ons op via dit contactformulier.
ONTVANGST: Ik moest douanekosten betalen bij ontvangst, hoe claim ik deze terug?
Douanekosten zijn altijd voor de koper. WOEF Boetiek is hier niet verantwoordelijk voor te stellen. Deze kosten kunnen dus niet worden terug geclaimd. Lees hier meer over het douaneproces.
PROBLEEM: Help! Ik krijg Product X niet in mijn winkelwagen!
Dit is nooit leuk om te zien. In de meeste gevallen is dit echter zeer gemakkelijk op te lossen.
Bezoekt u WOEF Boetiek op desktop, laptop of iPad? Verwijder de cookies van uw browser. Schakel de browser uit en probeer het opnieuw.
Bezoekt u WOEF Boetiek via de GSM? Verwijder de cookies van uw browser en schakel de telefoon uit. Start opnieuw op en probeer het opnieuw.
Voor meer informatie neemt u contact met ons op via dit contactformulier.

Toch niet gevonden wat u zocht? Neem contact met ons op via onderstaand contactformulier.

Contactformulier: WOEF Boetiek Helpt!